Profiteer ook van onze state-of-art communicatie!
Eén van de redenen waarom u voor Melkweg|Fritom moet kiezen als het gaat om het transport van vloeibare goederen is ons Transport Management Systeem (TMS), het online klantenportaal.
Door ons online klantenportaal weet u altijd waar u aan toe bent!
Het systeem biedt een snelle informatievoorziening met betrekking tot de staat van de orders. U logt in waarna u een overzicht krijgt van de door u gestuurde orders en wanneer deze geladen gaan worden of geladen zijn.
Eveneens kunt u precies zien wanneer uw orders gepland staan om te lossen of wanneer deze gelost zijn.
En het wordt nog beter: u kunt in dit systeem ook de CMR’s, reinigingscertificaten en andere relevante documenten opvragen.
Dit levert ook nog eens een aanzienlijke tijdsbesparing op, aangezien u hierover niet meer hoeft te mailen!
De communicatie wordt ook gewaarborgd door het team van de Order Entry en ons systeem. Inloggen kan simpelweg via onze website bij Mijn Fritom.